Калинопільська селищна рада Звенигородського району Черкаської області
Офіційний вебсайт

Послуги трудових архівів громади - важливо і відповідально

Дата: 24.12.2023 18:48
Кількість переглядів: 138

Фото без опису   Сьогодні працівники архівних установ відзначають своє професійне свято. Роботу трудових архівів у Катеринопільській селищній територіальній громаді забезпечують  працівники селищної ради: діловоди старостинських округів та спеціаліст у апараті селищної ради та її виконавчого комітету в Катеринополі.   Їх робота здавалося б непомітна, але така важлива, для людей у яких прийшов довгоочікуваний час оформляти пенсію. А де взяти довідку про трудовий стаж, заробітну плату, якщо підприємство (установа) ліквідована, на даний час не функціонує?

  Архівний підрозділ Катеринопільської селищної ради розміщений в адмінбудівлі вул. Соборна,12 смт. Катеринопіль, що забезпечує облік, зберігання і використання справ тривалого зберігання, а саме справ з кадрових питань ліквідованих (реорганізованих) підприємств і організацій, які були зареєстровані у Катеринополі. Відповідно до чинного законодавства документи з кадрових питань ( особового складу) зберігаються в архіві 75 років. 
   Старостинські округи зберігають документи справ з кадрових питань  реорганізованих сільських рад та ліквідованих підприємств і організацій, які були розміщені в адмінмежах  старостинського округу. А також  тут зберігають документи про вчинені нотаріальні дії та щодо погосподарського обліку.

  Отже, принагідно інформуємо:

Де замовити  послугу?

Архівні довідки про заробітну плату та підтвердження стажу роботи, копії або витяги на запити фізичних осіб необхідних для соціального захисту громадян в смт Катеринопіль можна отримати через Центр надання адміністративних послуг  Катеринопільської селищної ради.

Архівні довідки про заробітну плату та підтвердження стажу роботи на території старостинського округу видається в адмінприміщенні округу. 

Як замовити  послугу?

      Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або шляхом відправлення документів поштою.
Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець. Запит фізичної особи може стосуватися самого(ї) заявника(заявниці), осіб, що перебувають на його(її) утриманні, під опікою або піклуванням.

Документи, що необхідно надати для отримання послуги:

заява;
копія паспорта;
копія трудової книжки.

    У заяві необхідно вказати, прізвище, ім’я, по батькові, місце фактичного проживання, за наявності адресу електронної пошти та контактний номер телефону, назву підприємства/установи/організації, її місцезнаходження (село, місто, область), роки роботи, назву займаної посади та, за можливості, вказати стан діяльності підприємства (ліквідоване/реорганізоване).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора