Послуги трудових архівів громади - важливо і відповідально
Сьогодні працівники архівних установ відзначають своє професійне свято. Роботу трудових архівів у Катеринопільській селищній територіальній громаді забезпечують працівники селищної ради: діловоди старостинських округів та спеціаліст у апараті селищної ради та її виконавчого комітету в Катеринополі. Їх робота здавалося б непомітна, але така важлива, для людей у яких прийшов довгоочікуваний час оформляти пенсію. А де взяти довідку про трудовий стаж, заробітну плату, якщо підприємство (установа) ліквідована, на даний час не функціонує?
Архівний підрозділ Катеринопільської селищної ради розміщений в адмінбудівлі вул. Соборна,12 смт. Катеринопіль, що забезпечує облік, зберігання і використання справ тривалого зберігання, а саме справ з кадрових питань ліквідованих (реорганізованих) підприємств і організацій, які були зареєстровані у Катеринополі. Відповідно до чинного законодавства документи з кадрових питань ( особового складу) зберігаються в архіві 75 років.
Старостинські округи зберігають документи справ з кадрових питань реорганізованих сільських рад та ліквідованих підприємств і організацій, які були розміщені в адмінмежах старостинського округу. А також тут зберігають документи про вчинені нотаріальні дії та щодо погосподарського обліку.
Отже, принагідно інформуємо:
Де замовити послугу?
Архівні довідки про заробітну плату та підтвердження стажу роботи, копії або витяги на запити фізичних осіб необхідних для соціального захисту громадян в смт Катеринопіль можна отримати через Центр надання адміністративних послуг Катеринопільської селищної ради.
Архівні довідки про заробітну плату та підтвердження стажу роботи на території старостинського округу видається в адмінприміщенні округу.
Як замовити послугу?
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто або шляхом відправлення документів поштою.
Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець. Запит фізичної особи може стосуватися самого(ї) заявника(заявниці), осіб, що перебувають на його(її) утриманні, під опікою або піклуванням.
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
заява;
копія паспорта;
копія трудової книжки.
У заяві необхідно вказати, прізвище, ім’я, по батькові, місце фактичного проживання, за наявності адресу електронної пошти та контактний номер телефону, назву підприємства/установи/організації, її місцезнаходження (село, місто, область), роки роботи, назву займаної посади та, за можливості, вказати стан діяльності підприємства (ліквідоване/реорганізоване).